У РДА обговорили питання об’єднання територіальних громад

У РДА обговорили питання об’єднання територіальних громад

Сьогодні у районній державній адміністрації відбулося засідання робочої групи з підтримки та впровадження заходів з добровільного об’єднання територіальних громад. У засіданні взяли участь заступники голови райдержадміністрації Наталія Осадча та Оксана Степанова, голова районної ради Віталій Оноша, Валківський міський голова Валерій Скрипніченко, голова Черемушнянської сільської ради Світлана Кобець, секретар Гонтово-ярської сільської ради Тетяна Глушкова, начальники окремих структурних підрозділів райдержадміністрації та керівники районних служб району.

В ході наради обговорили проблемні питання та провели аналіз громадських слухань, які вже відбулися у Кобзарівській та Костівській сільських радах.

Відкриваючи нараду голова райдержадміністрації Віктор Войтенко зазначив, що люди повинні зрозуміти суть об’єднання і для цього на території місцевих рад необхідно проводити широку роз’яснювальну роботу.

«Необхідно налаштувати людей на прийняття позитивного рішення, адже децентралізація – це зміни на краще. Необхідно показати реальний результат, що саме дала реформа децентралізації. Тому необхідно всім керівникам показати, які саме зміни чекають  на людей, адже усі розрахунки свідчать, що доцільно створити одну громаду у межах району по принципу «Один район – одна громада». Нам необхідно докласти максимум зусиль, для того, щоб змінити Перспективний план», - підкреслив голова райдержадміністрації Віктор Войтенко.

В ході засідання повідомлено, що наступні громадські слухання відбудуться у 2 місцевих радах:

17 серпня 15.00 год. – Черемушнянська сільська рада

18 серпня 10.00 год.  – Гонтово-ярська сільська рада.

Крім того, 31 серпня громадські слухання відбудуться у Заміській та Сніжківській сільських радах, 7 вересня – у Мельниківській та Минківській, 8 вересня – у Сидоренківській. Про час та місце проведення слухань буде повідомлено додатково.

Загалом громадські слухання відбудуться у всіх 19 місцевих радах району.